19.2 C
Copenhagen
mandag 22. juni 2026

Kvinde spiste sushi og gik uden at betale i Fredericia

0
Kvinde spiste sushi og gik uden at betale i Fredericia

KRIMI. En kvinde er blevet sigtet for bedrageri efter et restaurantbesøg på Takumi Sushi i Torvegade i Fredericia. Episoden fandt sted søndag klokken 20.45.

Kvinden spiste sushi og andre retter til en samlet værdi af 1.053 kroner og forlod derefter restauranten uden at betale regningen.

Den sigtede er en 24-årig kvinde fra Ullerslev.

Det oplyser Arno Rindahl Petersen fra Sydøstjyllands Politi.