For Cecilie Roed Schultz har det første halve år især handlet om at lande i den nye politiske virkelighed efter kommunalvalget. Enhedslisten står ikke længere med ét mandat, men med to, og det har ændret både arbejdsform og muligheder.
»Så fokus har efterfølgende været, at nu er vi to i stedet for én,« siger hun og kalder det »en helt ny situation for enhedslisten«. Samarbejdet med Carsten beskriver hun positivt: »Det er en kæmpe fornøjelse at sidde i byrådet med Carsten.« Samtidig fremhæver hun, at partiet nu dækker alle udvalg og derfor »har en finger med i det hele«.




