6.9 C
Copenhagen
lørdag 20. december 2025

Monjasa og Group COO Svend Stenberg Mølholt går hver til sit efter næsten otte år

0

Efter næsten et årti med tæt samarbejde og markant vækst, har Monjasa, og deres Group COO, Svend Stenberg Mølholt, truffet beslutningen om at gå hver til sit ved udgangen af maj måned 2023.

Et næsten otte år langt samarbejde kendetegnet af højt tempo og stor udvikling er slut, Monjasa og Group COO, Svend Stenberg Mølholt, har besluttet at afslutte samarbejdet i fællesskab ved udgangen af maj måned 2023. Svend Stenberg Mølholt vil dog fortsat være en del af Monjasa Gruppen, da han bibeholder sin rolle som bestyrelsesformand for Monjasas IT-konsulentvirksomhed, RelateIT.

På vegne af bestyrelsen og direktionen vil jeg udtrykke en stor og oprigtig tak til Svend for hans betydelige bidrag og engagerede indsats i videreudviklingen af Monjasas organisation og opbygningen af vores stærke fundament gennem de seneste knap otte år. Vi er overbeviste om, at Monjasa nu befinder sig på et organisatorisk og strukturelt niveau, hvor det er det rette tidspunkt at give hinanden plads til at forfølge nye udfordringer og muligheder. Vi ønsker Svend alt det bedste og god vind fremover i hans karriere og fremtidige projekter, udtaler Anders Østergaard, Group CEO for Monjasa.

Monjasa forventer ikke at genbesætte rollen som Group COO for nuværende. Virksomheden er i dag positioneret blandt verdens 10 største globale bunkersleverandører med en flåde på 30 tankskibe og en samlet volumen på over 6 millioner tons skibsbrændstof årligt. Denne beslutning afspejler Monjasas opnåede organisatoriske og strukturelle niveau, der nu giver plads til nye udfordringer for både virksomheden og Svend Stenberg Mølholt.

Som Monjasa og Svend Stenberg Mølholt går hver til sit, markerer det afslutningen på et betydningsfuldt kapitel i virksomhedens historie. Det er dog samtidig begyndelsen på nye muligheder for begge parter, der nu får chancen for at udforske andre veje.

Kidnappede besætningsmedlemmer fra Monjasa Reformer sikkert tilbage efter kapring i Vestafrika

0

Den 8. maj 2023 blev kapringen af olietankeren Monjasa Reformer og dens 16 besætningsmedlemmer i Guineabugten, Vestafrika, afsluttet. Monjasa bekræfter, at de seks besætningsmedlemmer, der blev kidnappet den 25. marts 2023 ud for Congo, nu er sikkert tilbage fra en hemmelig beliggenhed i Nigeria.

Monjasa Group CEO, Anders Østergaard, takker alle involverede parter for deres støtte og hjælp til at løse den frygtelige situation.

– Alle tilbagevendte besætningsmedlemmer er i en relativt god helbredstilstand, når man tager de vanskelige omstændigheder, de har været under i de sidste mere end fem uger, i betragtning. De har alle modtaget lægetjek og bliver nu repatrieret til deres hjemlande for at blive genforenet med deres familier, udtaler Monjasa han og fortsætter:

– Der skal lyde stor ros til alle besætningsmedlemmernes for tapperhed og flittige sømandskab i forbindelse med hændelsen og nævner, at de handlede i overensstemmelse med den ombordværende anti-pirat nødprotokol.

For at forhindre fremtidige piratangreb i Vestafrika-regionen opfordrer Monjasa til sikre passageruter og sikre zoner under en international koalition. Selskabet vil fortsætte med at arbejde sammen med partnere, myndigheder og medskibsredere for et sikkert arbejdsmiljø for alle søfolk.

Monjasa Reformer, ejet af Monjasa og teknisk administreret af Montec Ship Management, blev bordet af pirater den 25. marts kl. 22:39 UTC omkring 140NM vest for Port Pointe-Noire, Congo. Den 30. marts 2023 blev skibet lokaliseret ud for Sao Tomé og Principe i Guineabugten af den franske flåde. På dette tidspunkt havde piraterne forladt skibet og efterladt 10 besætningsmedlemmer ombord, mens de kidnappede de resterende seks og bragte dem til land i Nigeria.

Monjasa udtrykker stor beundring for besætningsmedlemmernes mod og takker alle involverede familiers tålmodighed og udholdenhed under den stressende periode med usikkerhed. Monjasa Reformer er beskæftiget i Vestafrika som en del af Monjasas globale marinebrændstofsoperationer.

Som afslutning på kapringsepisoden understreger Monjasa vigtigheden af politisk handling og internationalt samarbejde for at bekæmpe pirateri i Vestafrika. Selskabet vil fortsat arbejde tæt sammen med partnere og myndigheder for at sikre, at søfolk og skibe i regionen kan operere under sikre forhold.

Migrationsproblemerne fra Afrika og Stormellemøsten løses ikke ved at diskutere EU-migrant kvoter

0
Foto: AVISEN

Af Karsten Byrgesen, Nye Borgerlige, Regionsrådsmedlem Region Syddanmark og byrådsmedlem i Fredericia

Mødet med Middelhavet er livsfarligt for migranterne. Derfor skal de slet ikke nå til en Nordafrikansk strand.
Det er for sent at finde en løsning på de voldsomme migrationsproblemer, når elendige fartøjer eller gummibåde er stævnet ud fra Nordafrika (Libyen, Tunesien, Algeriet og Marokko) og er på vej mod Middelhavets bund – med kurs mod Europa. Der er meget snak i EU men, vi er ikke i nærheden af en løsning. Debatterne i parlamentet ender mest ud i pinlige skænderier.

At sejle ud i Middelhavet er risikabelt. Det bliver kun værre når forbryderiske afrikanske organisationer har gjort det til en god forretning at stå for ”turene” til Europa. En tur i et overlæsset ikke sødygtigt fartøj uden en erfaren besætning koster den pris, som vi ser alt for ofte, når forudsigelig havsnød ender i forlis og mennesker, der i forvejen, har det svært nu, har bragt sig i en kamp for livet. Løsningen er ikke en oprettelse af såkaldte modtagecentre i Europa. Løsningen er heller ikke såkaldte Humanitære skibe der ligger i beredskab ved de territoriale søgrænser og venter på et opkald fra en Nordafrikansk skude i havsnød. Havnødsproblemerne skal slet ikke opstå. Derfor skal migranterne slet ikke nå så langt som til en Nordafrikansk strand.

Størstedelen af det afrikanske kontinent er vedvarende plaget af krig, stammestrukturer, korruption, overtolkning af religiøse retninger, kvindeundertrykkelse og diktatur, hvilket fører til en mangel på alt. Det er et afrikansk skabt problem.

Migranternes sejlruter og afgangsdestinationer er kendte. Derfor ville det give mening, at EU arbejder på, at støtte de Nordafrikanske lande med finansiering og opbygning af en effektiv kystvagt, der kan sættes ind på land (i baglandet) ved at forhindre illegal sejlads og ved i tide, at standse smuglerfartøjer med kurs mod Europa. Der er ikke noget som penge – Dollars eller Euro, der kan få aftaler på plads. Derfor en klar opfordring til politiske partier og organisationer i EU om at vedtage en plan der etablerer og financierer en effektiv Nordafrikansk kystvagt.

Bet365 dømt for overtrædelse af markedsføringsloven og skal betale næsten 5 millioner kroner

0
Foto: Thomas Max - avisen.nu

23 af Danmarks mest fremtrædende sportsudøvere kan snart forvente økonomisk kompensation, efter at de har vundet en sag om ulovlig brug af deres imagerettigheder mod bookmakeren Bet365. Sø- og Handelsretten afsagde afgørelsen mandag formiddag efter en to måneders ventetid.

De danske atleter sagsøgte Bet365 gennem deres fagforeninger for ulovlig promovering, idet bookmakeren har brugt deres navne og billeder flere gange i opslag på sociale medier uden deres samtykke. Retten fastslog, at opslagene var en del af Bet365’s markedsføringsstrategi og ikke redaktionelt indhold, hvilket krænker atleternes ret til deres eget billede og navn i henhold til markedsføringslovens paragraf 3, styk 1.

Bet365’s advokat, Mogens Dyhr Vestergaard, har ingen kommentarer på nuværende tidspunkt. Dommen kræver, at Bet365 betaler i alt 4,75 millioner kroner til atleterne, som er tæt på det samlede søgsmål på 4,8 millioner kroner. Alle atleter, undtagen Mikkel Hansen, vil modtage det fulde beløb, de har søgt om.

Atleternes krav varierer fra 1,45 millioner kroner for Christian Eriksen til 50.000 kroner for flere andre atleter. Badmintonspiller Viktor Axelsen har tidligere udtalt, at han ikke ønsker at promovere bookmakere, da han ikke har nogen interesse i at gøre dette.

De ulovlige opslag blev lavet mellem 19. februar 2019 og 11. marts 2021.

Her er listen over atleternes krav:

1.450.000 kroner – Christian Eriksen

500.000 kroner – Kasper Schmeichel

350.000 kroner (hver) – Pernille Harder, Peter Schmeichel

300.000 kroner – Simon Kjær

250.000 kroner – Lasse Schöne

200.000 kroner – Viktor Axelsen

150.000 kroner (hver) – Daniel Wass, Yussuf Poulsen, Pierre-Emile Højbjerg, Mikkel Hansen

100.000 kroner (hver) – Frederik Rønnow, Nicolai Jørgensen, Joachim Andersen, Thomas Delaney

50.000 kroner (hver) – Mathias ‘Zanka’ Jørgensen, Henrik Dalsgaard, Christian Nørgaard, Joakim Mæhle, Christian Poulsen, Jonas Lössl, Anders Christiansen, Jannik Vestergaard

Erstatningskravene skal desuden tillægges procesrenter.

Minkkommissionen: Undersøgelsen af minkaflivningen koster danske skatteydere 38,4 millioner kroner

0

Minkkommissionen, der blev nedsat for at undersøge den danske regerings beslutning om at aflive alle mink i landet under coronapandemien i november 2020, har kostet statskassen hele 38,4 millioner kroner. Dette fremgår af et bilag sendt til to folketingsudvalg, hvor kommissionens udgifter er oplistet.

Den største udgift på 15,4 millioner kroner går til honorar for bisiddere. Udover dette, har der også været udgifter til kommissionens udspørger på over fire millioner kroner. Kommissionsformanden og de to medlemmer af kommissionen har haft udgifter på over otte millioner kroner, mens lønnen til sekretariatsmedarbejdere udgør omkring 7,5 millioner kroner. Generelt er det honorarer og løn, der udgør størstedelen af regningen.

Minkkommissionen blev nedsat i april 2021 og afgav sin beretning i juni 2022. Ifølge kommissionen kunne der rejses sager mod ti embedsmænd, men ikke alle fik advarsler eller irettesættelser. Efter rigspolitichef Thorkild Fogde blev frikendt for ansvar i en særlig tjenstlig undersøgelse, er i alt fire advarsler til embedsmænd blevet tilbagekaldt, hvilket efterlader fire advarsler tilbage i Minksagen.

Politisk set førte Minksagen til, at daværende fødevareminister Mogens Jensen (S) måtte gå af i november 2020. I juli 2022 blev statsminister Mette Frederiksen (S) tildelt en såkaldt næse af et flertal i Folketinget for sin rolle i sagen.

Prisen på 38,4 millioner kroner for Minkkommissionen er højere end omkostningerne for Instrukskommissionen, der blev nedsat for at undersøge sagen om ulovlig adskillelse af asylpar. I juni 2020 blev det vurderet, at denne undersøgelse ville koste statskassen omkring 35 millioner kroner.

Minkaflivningen blev iværksat som en del af regeringens indsats for at begrænse spredningen af COVID-19. Beslutningen blev truffet på baggrund af bekymringer om, at minkene kunne være en kilde til mutationer af virussen, der kunne påvirke effektiviteten af vacciner og øge smittefaren. Den drastiske beslutning førte til aflivning af millioner af mink på danske minkfarme og medførte store økonomiske tab for minkavlerne.

45-årig mand idømmes 12 års fængsel for drab på sin ekskone

0
Foto: Thomas Max - avisen.nu

Den 9. december 2019 blev en 38-årig kvinde fundet død i et udendørs spabad ved et sommerhus ved Give. Nu er der faldet dom i sagen, og kvindens 45-årige eks-mand fra Horsens er blevet idømt 12 års fængsel for drab.

Under retssagen, der blev gennemført som en nævningesag over 4 dage ved Retten i Kolding, er der blevet afhørt 3 vidner. Den 45-årige erkendte på første retsdag, at han havde været ved sommerhuset på tidspunktet for drabet, og at han havde slået den 38-årige kvinde i hovedet med en jernstang. Det var en ny forklaring, idet han ikke tidligere havde forklaret sådan.

Anklagemyndighedens bevisførelse blev derefter tilpasset den nye forklaring, da dele af forløbet jo ikke længere skulle bevises. Af den grund blev 6 ud af de 10 retsdage, der var afsat til at behandle sagen, aflyst, da bl.a. nogle af de planlagte vidneforklaringer ikke længere var nødvendige.

Den 45-årige erkendte ikke, at der var tale om drab, men nævningetinget, der har afsagt dom i sagen, mente, at det var tilfældet, og det dømte den 45-årige mand skyldig i drab.

Den 45-årige blev udover drab også dømt til at betale 273.000 kr. til sin og den 38-årige dræbte kvindens søn, og 200.000 kr. til den 38-åriges kvindes forældre. Herudover skulle den 45-årige også betale 169.727 kr. i erstatning til boet efter den 38-årige kvinde.

Den 45-årige ankede dommen til landsretten, og han er nu fængslet efter dommen i byretten.

Fra starten har Sydøstjyllands Politi efterforsket sagen som en drabssag, og den 45-årige, der nu er blevet dømt for drab, har siddet varetægtsfængslet i sagen siden december 2021. Det har været en omfattende efterforskning, hvor der er blevet foretaget mange efterforskningsskridt af forskellig karakter.

For anklagemyndigheden ved Sydøstjyllands Politi mødte specialanklager Anna Holm Christensen

Målmand Matej Delac udsat for madkast under kamp mod AaB: Klubben vil finde og straffe skyldige fans

0
(Foto: Pixabay)

AC Horsens’ målmand Matej Delac oplevede en ubehagelig søndag eftermiddag på Aalborg Portland Park, da AC Horsens besøgte AaB. Horsens’ målmand skulle fire gange hente bolden ud af målet, mens nogle af hjemmeholdets tilhængere brugte ham som en menneskelig målskive, og kastede mad efter ham under hele kampen.

Efter 4-0-nederlaget udtrykte Delac sin utilfredshed med situationen på Twitter og kritiserede de madkastende fans. Kroaten påpegede, at der er mennesker i verden uden mad, og at det er sørgeligt at se sådan opførsel i 2023.

Matej Delacs omtalte Twitter-opslag.

Direktør i AaB, Jesper Dalum, undskyldte hurtigt over for Delac, og tog afstand fra de ansvarlige fans.

– Først og fremmest vil vi som klub beklage det fuldstændig over for Matej. Det er helt og aldeles uacceptabelt, det han har oplevet, fortæller Jesper Dalum til Bold.dk.

AaB’s direktør, Jesper Dalum, har fastslået, at den pågældende opførsel er fuldstændig uacceptabel, og at de ansvarlige personer skal straffes med både udelukkelse fra stadion og bøder. Han understregede, at klubben på ingen måde kan tolerere sådan en adfærd og udtrykte dyb beklagelse over situationen.

De tre point fra kampen var vigtige for AaB i deres kamp for at undgå nedrykning fra Superligaen. Holdet ligger nu kun ét point efter Horsens i nedrykningsgruppen.

Lukning af 10. klasse er en katastrofe

0
Foto: AVISEN

Af gruppeformand for SF, Karina Lorentzen, Sindalvej 4, 6000 Kolding

Langt de fleste af os kan huske, hvordan det var at være ung. Fester, farver, men også en tid, hvor nogen har brug for et ekstra år i 10. klasse, inden de er klar til at erobre verden. Nu har reformkommissionen så foreslået, at 10. klasse skal lukkes og erstattes af en ny uddannelse – hpx. Og det er tåbeligt!

For det første har vi i forvejen FGU’en, som startede for få år siden. Giv den nu en ordentlig chance i stedet for en ny hpx-uddannelse. Men for det andet vil en afskaffelse af 10. klasse være katastrofal. Nogle har brug for at finde frem til hvilken vej, man vil med livet. At finde ud af hvad man er god til og hvor i samfundet man passer ind. Andre har måske knoklet i to år for at få et højt snit, men vil gerne have et år med plads til sjov og at udfolde sig på nye og anderledes måder på for eksempel en efterskole.

Derfor mener vi i SF, at en afskaffelse af 10. klasse er katastrofal. I stedet for at presse de unge endnu mere, bør vi lade dem finde deres vej i livet. Det skylder vi dem.

Ny cykelsti skal få flere pendlere til at tage cyklen

0

Kolding Kommune går nu i gang med at lave en ny cykelsti på Lyshøj Allé i Kolding, som bl.a. skal gøre det mere attraktivt for cyklisterne i området at pendle til og fra midtbyen. Cykelstien og flere andre initiativer skal samtidig skabe en mere tryg skolevej for børnene på Lyshøjskolen. Projektet ventet at stå færdigt til november. Indtil da må trafikanterne indstille sig på, at det i en periode bliver lidt mere besværligt at færdes på vejen.

Cykelstien etableres på den 800 meter lange strækning mellem Skolebakken og Forstallé. I dag benyttes vejen dagligt af 150 cyklister, men håbet er, at cykelstien vil få flere til at tage cyklen.

– Vi vil meget gerne have flere til at cykle. Det vil mindske trængslen på vejene og understøtte en mere klimavenlig og bæredygtig form for transport, siger Jakob Ville, formand for udvalget Plan og Teknik.

– I forvejen har vi gode stier i området, og med cykelstien skaber vi en sammenhængende og tryggere rute til Kolding midtby, som forhåbentlig kan få flere pendlere til at cykle. Det kan både være dem, der arbejder og studerer i centrum, og dem der skal med tog eller bus.

To etaper

Arbejdet med at etablere den nye cykelsti går i gang inden for de nærmeste dage ved Skolebakken.

– Vi begynder med den sydlige side af Lyshøj Allé. Herefter tager vi fat på cykelstien på den nordlige side. Strækningen foran Lyshøjskolen ombygges i sommerferien, hvor skolen er tom. Samtidig har vi i resten af anlægsperioden bedt entreprenøren om, at der ikke må være store maskiner ved skolen kl. 8 og kl. 13, hvor der er flest børn på vejen, forklarer Peter Søndergaard, projektleder, Kolding Kommune.

Cykelsti, m.m.

I dag er cyklisterne henvist til smalle cykelbaner markeret med opstribning. Cykelbanerne fjernes, og der inddrages et stykke af kørebanen for få plads til en cykelsti med en bredde på 1,80 meter i begge sider af vejen. Udvidelsen ventes at kunne gennemføres uden at fælde nogle af træerne langs Lyshøj Allé.

Ud over cykelstien består projektet af flg. elementer:

Der etableres tre krydsningsheller, så det bliver lettere at krydse den trafikerede Lyshøj Allé for forgængere og cyklister
Zonen med anbefalet 30 km/t ud for skolen udvides, og der etableres bump før og efter feltet for at få bilisterne til at sænke farten.
Sammenlagt vil projektet koste seks mio. kr., hvoraf halvdelen kommer fra staten via den nationale cykelpulje.

Trafikale gener

Omkring 4.500 biler kører dagligt på strækningen mellem Skolebakken og Forstallé. Frem til november må bilisterne indstille sig på, at trafikken i perioder bliver påvirket af anlægsarbejdet.

– Jeg forventer, at vejen vil være åben for trafik i begge retninger under hele anlægsperioden. Men man skal indstille sig på, at det specielt i myldretiden kan blive lidt mere besværligt at komme frem og tilbage, siger Peter Søndergaard.

Fodgængere og cyklister på den side af vejen, hvor der arbejdes, vil blive henvist til stierne bag Lyshøj Allé.

Også busdriften kan blive berørt. Busserne kan stadig køre på strækningen, men i perioder vil det ikke være muligt at betjene enkelte stoppesteder. Yderligere information vil fremgå af Sydtrafiks hjemmeside og på Rejseplanen.

Der vil i hele anlægsperioden være adgang til Lyshøjskolen, kunstmuseet Trapholt, butikscentret og boligområderne, men adgangen kan i perioder være besværlig.

Flere fluer med et smæk

Ud over cykelstien er der lavet aftaler med flere forsyningsselskaber, som benytter lejligheden til at lægge bl.a. fiber- og elkabler i jorden, så der forhåbentlig ikke bliver behov for at grave strækningen op igen inden for den nærmeste fremtid.

Bunker Holding lancerer global seniorpolitik: Mere tid til familieliv og børnebørn

0

Ny seniorpolitik giver alle ansatte med børnebørn i den globale virksomhed Bunker Holding adgang til bedsteforældreorlov og mulighed for gradvis nedtrapning i arbejdslivet. Tiltaget skal sikre en større diversitet og bedre balance i arbejdslivet samt fastholde erfarne medarbejdere.

Fra 1. maj tilbyder Bunker Holding, verdens førende leverandør af brændstoffer og smøremidler til skibsfarten, en ny seniorpolitik til sine medarbejdere. Den giver blandt andet medarbejdere med børnebørn ret til seks ekstra fridage om året, som skal bruges sammen med deres børnebørn.

Dette initiativ er en del af et omfattende fokus på en samlet ESG-dagsorden, som også indeholder tiltag rettet mod alternative brændstoffer og grøn omstilling, compliance og ansvarligt lederskab samt sociale tiltag, der som denne seniorpolitik har til formål at sikre en større diversitet på arbejdspladsen og skabe en bedre balance mellem arbejdsliv og familieliv i alle medarbejderes stadier af livet.

– Vi er utroligt glade og stolte over at være landet på at kunne tilbyde denne nye politik til vores senior-medarbejdere på tværs af alle 34 lande, som vi er til stede i. Vi tror på, at denne seniorpolitik vil bidrage til en mere mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, hvor alle medarbejdere uanset alder og livsfase føler sig værdsat og respekteret, siger Pernille Græsdal Beck, Executive HR Business Partner, Bunker Holding Group HR og tilføjer:

– Vi ønsker at give vores senior-medarbejdere muligheden for at bruge mere tid med deres børnebørn, og samtidig give dem mulighed for at fortsætte deres karriere i et tempo, der passer til deres livsfase. Det er både til deres og Bunker Holdings fordel, at sikre glade medarbejdere.”

Tiltaget nyder stor interesse hos medarbejdere, blandt andre hos Søren Høll, Head Of Global Operations i Middelfart:

– Jeg var selv på globalt ledermøde, da vores nye seniorpolitik blev annonceret, og lige fra Houston til Dubai og Singapore, så er jeg glad for sige, at det er blevet taget rigtig godt i mod tiltaget i hele organisationen, siger Søren Høll, som også uddyber:

– Helt personligt synes jeg, at det er velkomment tiltag. Jeg har gennem snart 38 år været meget investeret i mit arbejde hos Bunker Holding, men da jeg blev morfar for nogle år siden, besluttede jeg, at jeg gerne ville være mest muligt til stede og en aktiv del af mine børnebørns liv. Derfor er jeg også superglad for, at jeg med den ekstra bedsteforældreorlov bliver i stand til både at passe mit arbejde samtidig med, at jeg kan være mere sammen med mine børnebørn.

Den nye politik sikrer udover de seks bedsteforældreorlovsdage blandt andet også muligheden for nedsat tid, hvilket yderligere skal sikre balance i arbejdslivet.

Global virksomhed med danske familieværdier

Bunker Holding er hjørnestenen i det familieejede United Shipping and Trading Company (USTC) med hovedkontor i Middelfart. Og det er også ud af de familiebårne værdier, at seniorpolitikken er opstået.

– Vi har et ejerskab, som kerer sig i høj grad om familieliv. Det er vi meget stolte af at kunne brede ud til alle vores medarbejdere i flere end 30 lande verden over, siger Pernille Græsdal Beck og uddyber:

– Der er ingen tvivl om, at i lande som Danmark, vil disse ekstra dage blive set som en oplagt tilgang til medarbejderomsorg, mens det i andre dele af verden vil være mere skelsættende for den lokale erhvervskultur. Vi har dog valgt, ligesom vi gjorde da vi introducerede 20 ugers forældreorlov til alle forældre, ikke at gøre forskel, og i stedet tilbyde en ensartet ordning for alle medarbejdere i hele verden.

Bunker Holding vil fortsat tilbyde alle medarbejdere verden over andre fordele såsom gunstig forældreorlov og omsorgsfuld stress håndtering.

Harmonikasammenstød på motorvejen, bil på banelegemet og indbrud – Fyns Politi med travl døgnrapport

Harmonikasammenstød på motorvejen, bil på banelegemet og indbrud – Fyns Politi...

0
Fyns Politis døgnrapport for torsdag den 18. december rummer flere færdselsuheld på motorvejen, et alvorligt trafikuheld nær jernbanen samt indbrud og sigtelser for narkokørsel...