(Foto: Pixabay)

TP Vision, virksomheden der er ansvarlig for design, fremstilling og salg af Philips TV & Sound og AOC Audio-produkter, har annonceret et nyt partnerskab med det legendariske globale fodboldhold FC Barcelona, ​​​​som hovedpartner for TV, Display og Audio produkter.

Partnerskabet vil promovere TP Visions verdensledende udvalg af TV og lydprodukter og vil fremhæve virksomhedens Ambilight TV-teknologi – og dets unikke evne til at transformere almindeligt TV til en fordybende seeroplevelse. Ambilight TV ændrer alt.

Som en af ​​klubbens tre hovedpartnere vil Ambilight TV-logoet dukke op på ærmet af holdtrøjen fra den 28. maj og vil falde sammen med de sidste kampe i sæsonen 2022/23. Ambilight TV vil blive vist tydeligt inde på stadion og for seerne derhjemme. Nøglespillere fra mændenes og kvindernes fodboldhold vil også blive inviteret til at opleve produktsortimentet – især Philips’ unikke Ambilight TV – for at blive ambassadører.

Philips TV & Sound vil også, som klubbens hovedpartner, spille en vigtig rolle som TV & Display-leverandør til den audiovisuelle infrastruktur på det nye Spotify Camp Nou, som lige nu er på vej til at blive den største og mest innovative sportsarena I Europa. Aftalen giver også Philips TV & Sound foreningsrettigheder med herre- og damefodboldholdet samt med de øvrige professionelle sportshold i klubben.

Samarbejdet mellem Philips TV & Sound og FC Barcelona er en del af begge organisationers strategi om proaktivt at søge partnere, der deler samme værdier og filosofi, og som kan kombineres med at styrke både klubbens og virksomhedens omdømme for at være de allerbedste indenfor deres respektive områder.

Philips TV & Sound og FC Barcelona deler en vision om at gøre sportsbegivenheder ekstraordinære ved at skabe en enestående oplevelse for fans, uanset hvor de er. FC Barcelona hævder stolt, at de er “More than a Club”. Philips TV & Sound tilbyder Ambilight TV og dermed “More than a TV” til forbrugeren.

Udover det atmosfæriske skær giver Ambilight indtryk af et større og bedre tv-billede, der rækker langt ud over tv’ets ramme. Ambilight TV-teknologien består af integrerede farvede-LED dioder, der sidder på tv’ets bagside. Dioderne projicerer lys, der nøjagtigt matcher billedet fra skærmen, ud på væggen bagved. Ambilight har allerede vist sig at være en stor succes med en af ​​de højeste tilfredshedsvurderinger i hjemmeelektronikindustrien og scorer konsekvent højt.

FC Barcelona, ​​​​stolte mestre i La Liga i sæsonen 2022-2023, er en af ​​de mest elskede fodboldklubber i verden med et globalt fællesskab af enormt entusiastiske fans og en unik kampdagsoplevelse. Men kun få heldige fans får chancen for at se holdet live på Spotify Camp Nou.

Partnerskabet vil introducere Ambilight TV til et stort publikum. FC Barcelona-fans og andre sportsentusiaster vil få mulighed for at få den unikke oplevelse og følelse af en kraftfuld live-kamp i Spotify Nou Camp hjemme på sofaen via deres Philips Ambilight TV.

I en kommentar til det nye partnerskab udtaler Kostas Vouzas, administrerende direktør, TP Vision (Philips TV & Sound Europe & USA):

– Vi er glade for at samarbejde med et så globalt sportsikon som FC Barcelona. Dette nye partnerskab passer naturligt eftersom begge vores organisationer stræber efter at give en oplevelse langt ud over det sædvanlige, live og derhjemme. Millioner af forbrugere nyder allerede vores unikke Ambilight TV-modeller i deres hjem, og som en del af vores strategi vil dette langsigtede partnerskab med FC Barcelona løfte den fantastiske Ambilight TV-oplevelse til det niveau, det virkelig fortjener, siger Vouzas.

Juli Guiu, Vice President Marketing udtalte på vegne af FC Barcelona.

– Vi er meget stolte over at byde TP Vision velkommen som en ny hovedpartner til FC Barcelona. Barça har altid stået for sin engagerede stræben efter ekspertise, både på og uden for banen, og denne aftale er endnu et vellykket eksempel på dette, da vi samarbejder med en verdensleder inden for elektronik og audiovisuel teknologi, et kæmpe skridt i FC Barcelonas kommercielle strategi i samarbejde med en multinational virksomhed, der takket være sin Ambilight TV-innovation har transformeret kampoplevelse til en fordybende og ekstremt tilfredsstillende rejse for millioner af fans, der følger fodbold fra deres hjem, sigerr Guiu.

Om FCB

FC Barcelona blev grundlagt i 1899 og ejes i øjeblikket af mere end 140.000 medlemmer. FC Barcelona betragtes som den største multisportsklub i verden og har mere end 120 års historie. Baseret på deres by og land er det officielle hovedkvarter placeret i byer på tre forskellige kontinenter: Barcelona, ​​​​Hong Kong og New York.

Barça sigter på at ændre verden gennem sportslig ekspertise. Dette når også vidensverdenen via Barça Innovation Hub. Klubben er også kendt for sit engagement i sociale formål, som den kanaliserer gennem FC Barcelona Foundation, og for sit arbejde med at uddanne drenge og piger i sportens positive værdier. Barças vækst i de seneste år betyder, at de nu har mere end 440 millioner fans på sociale medier.

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her